2009年12月17日 星期四

姊姊妹妹"集"起來

小妹有兩個家姐, 而家大家都住得好近, 可惜我地唔會成日見, 可能一兩個月先見一次面.... (不過唔使擔心, 我地好姊妹情深 ^__^)


 


前日約左二家姐出街, 因為係我地一年一度洗牙日子, 洗靚排牙後, 我地去左食壽司, yummy~~~


 


擒晚放工後就去shopping, 因為想買一d聖誕禮物比屋企人, 點知大家姐吹雞... 姐夫揸車過黎接埋我去食飯!


 


我地去左Mega box度食泰國野, 呢度係"泰蘭花"....



 


姐夫一向點菜都好瘋狂, 每次order既野例必食唔哂, 今次都唔例外!! 三個大人加一個小朋友, 點左7樣野.....









 


個waitress姐姐好好人, 送左個甜品比我地!



 


姐夫請食飯之餘, 仲車埋我返屋企.... 你咁錫我呢個姨仔, 抵我咁鍚你個女, 哈哈!!


1 則留言:

  1. 好似好好味道咁喎!
    [版主回覆12/21/2009 13:40:00]係呀, 呢間餐廳味道唔錯, 價錢都ok, 值得一試!!

    回覆刪除