2009年12月15日 星期二

補償??

呢兩個星期可謂忙到顛左.... 忙到痴哂線!!


mpp一樣, 佢呢個星期好唔得閒.... 但佢既唔得閒係因為呀哥仔忙於夜間應酬同飯局, 呢個星期無時間陪我.....


擒日mpp約我食晏.... 我話佢係咪因為要"補償"... 但mpp好好口話呢d叫"增取時間見面".... 哼! 我真係唔夠你講!!


今次mpp帶我去試新野 -- 燒鳥亭.... 傻佬今次好細心, 除左一早打電話book位外, 仲一早幫我order左鹽燒鯖魚, 抵讚!!


 


套餐好多野食... 有凍青瓜, 菜, 同埋湯烏冬!



我既鹽燒鯖魚, 燒得好好味!!



mpp既銀鱈魚!



我地仲order左兩份肥牛爐端燒tim.... yummy~~



沒有留言:

張貼留言