2009年12月6日 星期日

獨"菇"一味

上星期五返工後趕返屋企睇台慶頒獎, 用左雪櫃入面D存貨, 廚左一味餸同mpp食!  一味餸入面有肉, 有菜, 仲有菌類, 好味又有營養gar!


 


登登登登.... 呢味就係"冬菇炆雞翼拼西蘭花"喇... (哈哈~~ 我知.. 我知....小兒科菜色嘛.... 大家比比面啦.....哈哈哈哈~~)



 


雞翼早一晚已經醃好, 所以入哂味.... 而冬菇就係返工前用水浸定, 所以一返屋企已經可以即時開工煮飯仔!


 


mpp, 我成日都煮D住家飯你食... 你有無覺得自己越黎越幸福呢... 嘩哈哈哈哈~~


1 則留言:

  1. 我啱啱整咗椒鹽瀨尿蝦,快D過嚟食啦!
    [版主回覆12/08/2009 13:34:00]嘜你餐餐都咁好餸呀... 我流吓口水喇, 哈哈~~

    回覆刪除