2009年12月28日 星期一

聖誕HONEY夜

呢個聖誕節假期, 雖然日日都有同mpp見面, 不過.... 小妹無一日可以完完整整咁同mpp一齊, 有d失望.....


 


25號聖誕當日, 小妹先請mpp媽咪同妹妹飲茶, 然後當然又係例牌節目 ----- "竹戰"!! 今次mpp一家嬴三家.... 嘜唔係"三娘教子"既咩... 點解今次掉番轉呀.... >.<


 


打到下畫五點左右, mpp就同我去左尖沙咀, 因為mpp一早買左PARK HOTEL既buffet飛... 無錯, 我地又食buffet喇, 哈哈~~


 


酒店有一份聖誕禮物包, 除左有party小玩具外, 仲有聖誕帽..... 我梗係叫埋mpp陪我一齊戴啦, 咁先有feel d嘛.... 睇吓, 配埋個superman頭幾靚仔, 哈哈~~



 


先有酒店送既芝士焗龍蝦! 大隻又多肉, 好味!!



 


魚生勁新鮮好味!



 


呢度有好多唔同種類既美食, 不過好多人, 而且小妹食量有限, 食完兩碟野都差唔多要宣佈certify....



 


雜果pancake一般, 都係L HOTEL係雪榚pancake好食得多!!



 


甜品時間, 有必食既雪榚 同 我最喜愛既豆腐花!!



 


食飽飽後, 我同mpp去尖東影燈飾..... 呢個位置唔錯, 先影單人相.......



 


在旁有個年青人楂住大機好PRO咁影相,  小妹見大家影既方面一樣, 而且佢又好似好PRO咁, 小妹就好有禮貌咁叫佢幫我同男友影啦..... 點知....



 


see.... 有嘜奶油咁影呀..... 燈飾影唔到之餘, 仲要影埋碌燈柱..... 燈柱上仲要有通渠電話......小妹認真氣忿.......    人人都知聖誕出黎梗係影燈飾,  真係X交叉Y你個Z!!!!  @%^&@#!(@*)!)@


 


今年幾特別, 係尖東有個許願樹.... 小妹寫上希望係張許願咭上, 希望願望好快會實現啦!!



1 則留言:

  1. 哈,有個超人男友咁好。
    [版主回覆01/02/2010 15:52:00]係呀, 因為我男友係我心目中既hero, 所以key個superman個頭比佢lor, 嘻嘻

    回覆刪除