2009年12月27日 星期日

聖誕重遇記

平安夜當日, 小妹跟左靚女家姐去教會, 今次係小妹第二次參加佢地教會既聖誕party.... 教會係一間小小幼稚園內, 弟兄姊妹們都比較簡樸, 感覺溫馨!!


 


先同靚女家姐影番張相先~~



 


教會要求每人要買一份二十蚊以下既禮物作為抽獎, 另外, 呢度有個大食會, 每人只需夾60蚊, 認真抵食又好玩, 而且係聖誕節身處教會內渡過, 真係好有意思!



 


party開始時, 有王牧師同師母為我地祈禱! 之後開始大食會, 小朋友同長者可以先攞野食, 場面都幾震撼, 哈哈~~



 


唔好以為60蚊無嘜野會, 大食會入面有好正野, 魚生, 壽司, 煙三文魚, 大蝦沙律, 串燒, 焗飯, 意粉, 甜品嘜都有!!




 


mpp當晚有節目(無我份... >.<), 不過, 佢都好識做, 完左function後就趕黎教會同我會合! mpp第一次黎呢度, 居然比佢遇上朋友....


 


此友是誰?? 王牧師是也!!!  原來mpp細個時所返既教會, 正是王牧師事奉!! mpp一見到王牧師, 已經問小妹佢叫咩名... 我仲以為個傻佬認錯人.... 估唔到係神係安排下, 比我認識mpp...  又係神既安排下, 比我帶mpp重遇王牧師... 今年聖誕真係意思!!


沒有留言:

張貼留言