2009年12月30日 星期三

恨到喇~

為左一連五日既假期, 小妹今日係公司全日除左去過三次廁所同用左15分鐘食飯外, 直踩十一小時non-stop工作, 做到爬係度!!


好, 又講番聖誕先, 今年好開心, 因為收到一份恨左好耐既禮物, 一直好希望mpp送比我既禮物.... see~~~ 



*


*


*


*


*


*


*


*


哈哈, 呢份唔係真係介指, 係介指鎖匙扣..... (可能mpp驚我等唔切, 送住呢份禮物比我止止渴先.... 哈哈.....)



 


仲有呢盒好味古古力.... 多謝哂呀honey~~ (某人成日一邊係度暗示人地肥, 又一邊咁成日同人地去食buffet.... 又食甜品.... 家下仲送埋古古力比人食...... 唔知某人係咪想儲肥我, 等我肥到無人要個時, 佢就要左我呢..... 嘩哈哈哈哈~~ )



 


聽日開始放假, 小妹會係屋企開"除夕大食會"... 好緊張呀!!! 因為要準備成十幾人既食物, 今次不容有失!!


 


預祝大家HAPPY NEW YEAR, HAPPY 2010!!!


 


 


Myspace New Year Icons


1 則留言:


  1. 祝新一年有好嘅開始啊!新年快樂!
    [版主回覆01/02/2010 15:49:00]Happy New Year~~  ALL THE BEST IN 2010  !!!

    回覆刪除