2009年12月7日 星期一

閃甲

上兩個星期, 小妹d指甲處於休息期, 因為我要比足夠既休息佢地, 免得d指甲變黃!!


 


聖誕就到, 好快做出一種誇張小小既效果, 早兩日油出以下作品!!




 


雖則呢隻藍色甲油, 同topping既紫色閃粉麻麻地夾.... 不過自己油完出黎好開心, 因為自覺每次油完指甲都有d得著, 知道下次點樣可以再油好d!!


 


更開心係, 小妹係星期日去做facial時, 技師幫我按手時見到小妹d指甲, 個女仔即時同其他同事講, 話我d指甲畫得好靚... 仲話要同老闆娘講請我做part time添.... 哈哈~~ 開心死我喇!!


沒有留言:

張貼留言