2010年1月1日 星期五

2009除夕PARTY

2009年最後一日, 小妹特別請假一天, 為既係要煮一餐比屋企人食!!


 


為左呢一餐, 小妹花足心思要準備, 家中最少既我, 自小都比家人寵壞了, 細個時淨係識喊既我, 今日足以證明我已經長大了!!  懂得了一個人生活, 懂得學識了照顧自己, 更懂得學識照顧別人!!


 


12月30日晚上, 小妹已經做定甜品 -- 木糠布甸!


 


12月31日一早起身, 開始切切切, 同醃醃醃既準備功夫.... 之後再去接埋靚女媽咪同靚仔爸爸番屋企..... 呢個除夕PARTY總共有十三人參加, 個個都讚小妹煮野好味, 真係開心屎我喇~~


 


好!! 呢個時候睇睇我D美食!!




 


除夕PARTY餐牌 ^0^


1) 靚靚二家姐既愛心沙律 (勁好味!!)



 


2) 焗薯 ((好開心呀, 因為呢個焗薯係我第一次整, 做得都有板有眼, 哈哈~~)



 


3) 蒜茸茄汁炒腸仔 伴 菠蘿



 


4) 蒸燒賣


5) 鹵水雞翼 (小妹覺得呢個雞翼做得唔錯, 可愛姨甥女食足五隻, 哈哈~~)


6) 特色芝士蝦角 (屋企人好鐘意人, 小妹開心到飛起呀~~)



 


7) 白汁煙肉磨菇帶子意粉 (得到三哥同媽咪激讚.... 哈哈哈哈... 小妹全晚笑唔埋口呀)



 


8) 焗豬扒飯 (因為擔心媽咪唔食芝士, 所以小妹只係將芝士碎灑係一邊.... 不過, 當晚預備係食物太多, 所以相比係其他食物, 呢盤焗豬扒飯係銷情唔係好理想...... 不過, 我個honey mpp好識做, 佢都幫我食左唔少, 多謝mpp你既"十卜"呀, 錫哂你!!  )



 


9) 外賣既家鄉雞一大桶


10) 外賣既壽司併盤


 


十個美食代表十全十美, 加上 我既甜品"木糠布甸", 希望大家新既一年都開開心心, 甜甜蜜蜜!!


 


咁開心既時刻, 梗係要同我honey影番張相啦!! 希望新既一年, 可以同mpp一直相親相愛!!



 


最後, 送上我同兩個靚靚家姐既合照, 祝大家好似我地三姊妹一樣, 情比金堅, yeah~~~


 


2 則留言:

  1. 妳哋三姐妹都好似樣喎!
    [版主回覆01/04/2010 20:41:00]嘻嘻~~ 係呀係呀, 個個都話我地似樣, 可謂我係最醜個位, 哈哈~~

    回覆刪除
  2. 哈.... 好好笑, 你做乜 key 個型仔落你男朋友喥呀? (雖然我相信佢好型仔)
    [版主回覆01/04/2010 20:39:00]保持神秘嘛...
    我男朋友見你到你個留言, 一定開心屎"KUR"呀, 哈哈~~

    回覆刪除