2008年6月13日 星期五

Team work

幾時都話我地條team最好!! 大家唔自私, 首望相助! 靚女多不特止, 聰明又伶俐, 簡直係"人見人愛, 車見車載"!!!! (姊妹門, 我係咪講得好啱呢.....

)


不過咁, 靚女有時都會悶丫麻...... 呢日, 我地就成班上左星級教練係薄扶林既屋企整蛋糕!  查實我地係學整蛋糕為名, 攻打四方城為實......嘻嘻.......


因製作蛋糕需時, 我地一入屋, 就即刻哂碼頭喇..... see, 你睇吓我地總共有四個mixer咁多, 好勁呀......




小妹係製作過程中, 不斷笨手笨腳, 連好簡單既熱溶古古力都失敗左三次, 要係第四次先至成功......... 我知..我知.. 唔使你地講我都知..... 我好stupid麻 !!! 

  不過咁....... 小妹無野叻, 最叻就係有"呀Q精神"!!  我而家已經掌握到熔古古力既秘技喇, yeah!!!!! (查實極之簡單, 有腦既都會識 @__@)


因為蛋糕係用黎慶祝父親節, 幅靚相會聽日post出黎......


 


同埸加映:


星級教練特別整定個蛋糕黎招呼我地, 好唔好味???? 你睇佢隻Bibi個樣就知啦.....


 


沒有留言:

張貼留言