2008年6月13日 星期五

好得!!!!

呢個fruit tart係咪好得呢...... 唔單止賣相得!! 味道仲超得tim!!!! 


唔好以為我係度認叻, 查實呢個fruit tart係師傅級MayMay既傑作, 而呢個撻係用黎fairwell皇后gar! 我就食左件芒果撻, 真係好"正"!!!!!!!!!!!!!  唔太甜, 細細件, 啱哂我呀!! 而家諗起都要吞吞口水呀, 嘻嘻......


好! 呢個fruit tart絕對係我下一個目標, mpp, 你等住食撻啦, 哈哈哈哈.....


1 則留言:

  1. d撻好多材料喎,不惜工本喎,但點解d撻每個都只係得一種生果o既,冇雜果撻...
    [版主回覆06/18/2008 09:46:00]威威,
    個撻其實好細隻, 如果要放雜果, 可能有d困難喎..... 不過, 你個建議都唔錯, 我會試吓...... 如果真係整既話, 哈哈...
    呀仲有呀, 好鬼屎懷念你著住紫色風樓唱女人歌個look呀....

    回覆刪除