2008年6月19日 星期四

太陽出來了!

落左超過三個禮拜既"超級長命雨"今日終於結束喇 !!!


而我亦可以宣佈, 同我把"姐"正式分手....


 


黃雨.... 紅雨.... 黑雨....


雷暴警告.....山泥傾瀉警告.... 水浸警告....


呢幾星期輪流咁出哂黎!!


 


家住港島區既我, 當中有幾晚仲經歷過non stop既雷雨,


成晚不停咁行雷.....直頭好似"五雷轟頂"咁..... 跟本無覺好瞓.........


 


港島區北角至中環一帶, 星期六一朝早會交通嚴重癱瘓......???


商業區既灣仔軒尼詩道有嚴重水浸....????


山泥傾瀉活埋兩個人.....????


有邊個會諗到, 呢d野仲會出現係今時今日既香港.........無奈 !!


天災人禍.... 傷亡數字.....  呢兩個月多到令人有窒息感覺......


簡直痴哂線!!!!!!!!!! 真係"火"到黎埋!!!!!!!!


 


今日......太陽伯伯終於返黎lor.......陽光普照, 天朗氣清 !!


仲有埋而家香港好少見到既藍天白雲tim, yeah yeah yeah.....


從公司望出去, 今日既天空實在......太wonderful喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


咁好天, BB熊都話要出黎哂太陽呀, 哈哈....



 


希望慈愛既天父, 隨著太陽伯伯既出現, 保守我地每一位.........


2 則留言:

  1. 你就開心啦!
    難為我呢個要成日周圍走既人!
    熱死我
    [版主回覆06/20/2008 13:53:00]呀男朋友,
    男煮外, 女煮內麻.... 哈哈....
    我地都好耐無見喇, 快d約番AW d 同學仔出黎"反"啦.
    係呢....你同你個女朋友仔點呀?

    回覆刪除
  2. 我7月27日會搞遊船河,你有冇興趣join丫?
    如果ok既話,問下佢地去唔去都得!
    不過今年都冇之前咁辛苦...依家好小周圍走,最多都係香港見客!

    回覆刪除