2008年6月26日 星期四

祂...他...牠....

大約兩年前, 我同兩個挪威客人出差, 係食飯期間同兩個客傾開d心事, 佢地知我唔開心, 其中一個客人講左一句說話"FOLLOW YOUR HEART".... 呢句說話非常打動我, 亦令我鼓起好大勇氣行出我一直認為好難行既路, 因為呢句說話, 我改變左好多!  好多!!


我有一個朋友(簡稱朋友F), 大約一年前既某一個星期六, 佢突然同我傾心事.... 佢話比我聽原來佢同男友之間出現問題....


當時我有兩種感覺:


1) 開心 -- 其實之前同朋友F唔稱得上勁friend, 或者我之前既經歷同佢而家好d近似, 所以佢覺得我會明白佢既感受....  我好開心佢同我傾訴, 雖則有云: "寧教人打仔, 莫教人分妻"..... 但我亦希望佢會明白"FOLLOW YOUR HEART"既道理...... 做人只有短短幾十年, 父母生我地出黎, 絕對係希望我地活得開開心心,  只要你開心, 一切"隨心"去做吧!!


2) 唔開心 -- 唔開心係原來係我眼中非常恩愛既情侶, 原來係有問題既.... 正所謂"家家有本難諗的經"..... 好無奈, 但我絕對明白!


 


朋友F, 我知道你而家既感受, 呢個過程絕對難受及痛苦.... 或者當你遇到退縮時, 你可以諗吓我丫... 我呢個咁懦弱既Zoe都能夠做得到, 你無可能唔得!! 最緊要你開心, 無論你最後作出嘜野決定, 我都一樣會百分百支持你gar!!!


 


另外, 好想話你知, 除了你而家身邊既一個他之外, 其實你仲有好多個"他"係你身邊:


(A) -- 開心又好, 唔開心都好, 多d同祈禱, 天主會為你分憂... 佢會幫你選一條啱你行既路, 絕對唔會離棄你.


(B) 他/她 -- 一個開朗活潑既你, 我知你身邊有好多好朋友, 多d同佢地傾吓心事, 人都開心d gar (仲記得麻, 我話過如果你真係須要幫手搬屋, 我同mpp都會幫你 ^__^)


(C) -- 有養竉物既你, 你d心肝寶貝會feel到主人開唔開心, 但無論點, 我知佢地都會支持你gar.


加油呀, 朋友!!!


沒有留言:

張貼留言