2008年6月29日 星期日

殺神特工 (Wanted)>

擒日同mpp去左旺角睇 <殺神特工 (Wanted)>, 一路睇戲, 我應該講左大約五次Impossible!! + 一次 Unbelieveable!!!, 實在太多無嘜可能既事係套戲度.....  而劇中主角所講 "F U X K" 既次數, 真係uncountable呀

...... 雖則係咁, 呢套戲既特技同音響效果, 認真出色, 而且結局都唔錯, 值得一看!!


 


擒日條街簡直熱"屎"人

.....  掃左街邊一輪小食後, 我實在忍唔到呢d咁悶熱既天氣..... lucky地我地係Starbucks搵到個位, 歎左杯新過吓既 Dark Chololate Frappuccino
......  
好鐘意呢杯野飲度有好多細細粒既古古力, 雖然略為甜左小小.... 但飲完後已經有透.心.涼既感覺, 正呀))))))))))))))  不過, 呢杯野飲既代價就大囉..... 小妹成晚瞓唔著...... 家下仲勁眼瞓tim..... help!!!!


3 則留言:

  1. 我都有睇 WANTED 呀!最unbelieveable係可以令到子彈識轉彎!
    仲有我最疑惑係,個男主角究竟點樣將d手錶炸彈仲隻仲隻扣上d老鼠到?大大話話都成千隻!
     

    回覆刪除
  2. 都係個句啦, 呢套戲真係unbelieveable同impossible!!
    係呢, 我仲以後係識左kelvin後已經戒左煙tim, 加油呀!!!

    回覆刪除
  3. 佢都食煙呀...好難戒到呀.....
     
    [版主回覆07/15/2008 18:23:00]oh........ 咁你要 加加加加加加油 喇 !!!

    回覆刪除