2008年6月14日 星期六

父親節

登...登....登....登......


我個父親節蛋糕現身喇....(脆餅底黑白古古力蛋糕)



呢個蛋糕有少少不足之處, 就係原本係脆餅底, 但後來因為有d輕微失誤, 個餅底就"淋"左小小.....


不過咁...... 我個靚仔爸爸一d都唔介意, 仲話好味tim.... 哈哈哈哈 (好自豪呀!!!!!) 蛋糕最後剩番幾件, 大家姐同二家姐幫我食左兩件, 其餘既就由有義氣既mpp幫我包底..... thank you very much ar


由於整餅經驗尚淺, 星級教練話下次教我地整好易上手既tiramisu呀, 嘩..... 好期待呀.....


 


沒有留言:

張貼留言