2008年6月18日 星期三

我既頭號粉絲

我呢個blog開業無耐, 承蒙大家支持及意見, 我會盡量去滿足大家gar la...... 其中有遠在粉嶺既朋友--牛仔, 佢就好想我係個blog度講多d私人野, 好啦! 就寫d野滿足吓你啦, 哈哈...


擒日講到我既好朋友同學呀LO, 我係時候要講吓我呢個blog既頭號粉絲mpp喇....(你係咪好開心呢, 嘻嘻.....

)


mpp好鐘意睇話劇同睇戲, 單係話劇, 我地大大話話已經睇左廿幾三十套........ 最初, 我都幾擔心睇話劇會唔會好悶gar? 但原來睇話劇同睇戲完全兩個feel.... 特別係d歌舞劇, 我就特別喜愛喇!! 你地咪睇小我呀..... 查實小妹以前都入過兩年香港學生舞蹈團, 雖則係N咁耐年前既事, 但我有既係咩呀.....藝術天份麻, hehe....


另外, mpp都好鐘意書gar.... 最近, 佢就比左本書我睇, 叫"男女大不同"... 主要係講男人同女人本身係來自兩個唔同既星球, 所以男人本身既特質,性格同思想, 同女人既根本唔一樣...



作為一個女人仔, 我都幾認同呢點... 如果對方強迫要你去順從佢, 你都唔開心啦, 係咪? 正所謂"勉強無幸福"麻!!!. 相識係一種緣份, 可以相愛係好難得, 要維繫一斷真摰既感情就更加唔容易!!!


雖則我同mpp一齊唔算好耐, 但感覺就好似一齊左好耐咁........ mpp, 我會好珍惜我地而家既感情........

(唔好意思大家, 有d骨痺tim, hehe....)



 


希望我身邊既"你", 或大家既他(OR 她)都會懂得珍惜身邊個位願意同你"同甘共苦"既情人知己啦.....


沒有留言:

張貼留言