2008年6月22日 星期日

小病是福

近呢一年, 唔知點解耐唔耐就會發燒, 我諗左好耐, 有以下既可能性:


1)

我間屋唔利我!


2)

我實在太有福氣喇! (正所謂"小病是福"麻, 哈哈...)


3)

我個人太小氣!  (我知.. 我知..... mpp你而家實係點哂頭話"係"......你實話我成日自己無啦啦搵野黎嬲, 攪到嬲壞左腦仲發埋燒丫麻.... 哼!)


 


查實, 小妹絕對知道自己係小氣左d.... (大家唔好誤會我係勁小氣, 只係dd小氣)所以係三月時, 當我同mpp係台灣機埸時見到一個寫住"莫生氣"既掛飾, 我即刻走去同mpp講我好想買, 希望可以提醒吓自己作出改善....  mpp見到呢掛飾時, 梗係舉腳話買啦!! 



買左呢個掛飾都好幾個月, 但我依然耐唔耐就發吓顛, 可憐既mpp, 辛苦你喇...... 不過咁, 查實有時女人小氣吓, 都係想向對方撒吓嬌之麻......哈哈..... 


1 則留言:

  1. 天氣問題0姐, 而且你上星期好夜瞓, 咁就病左law. 做多點運動la   
    [版主回覆06/23/2008 22:50:00]醫生都話我可能唔夠瞓, 所以比較容易感冒, 仲叫我要定時做多d運動tim....
    好! 等我好番, 即刻同你去游水先得!!

    回覆刪除