2008年6月24日 星期二

在迷茫的一天出發

今日請左一日病假, 食左一日醫生開d藥比我, 燒雖然係退左, 但以我讀左咁多年E 既經驗(abcde個e呀), 我懷疑醫生開錯藥!!! 呢d藥並唔係感冒藥, 正確學名應該叫做"矇仔藥"!!!


d朦仔藥完全發揮左極大既功效, 我今日成個人都好迷.......好迷.......好迷.......好迷.......好迷.......


係屋企已經瞓左成日, 依然仲好鬼"屎"眼瞓......坐係廳度睇電視, 都會"中吓中吓"釣魚咁...... 同mpp食晚飯時, 我仲嚴重到語無倫次......似乎我個腦已經嚴重到控制唔到我條脷.........幣喇! 點算好呀)))))))))))))))))))))))))))))))))))))


嗚嗚....嗚嗚..... 我個人咁精靈, 活潑又可愛, 點解會"貢"gar??????????


平時已經比mpp話我傻傻地, 低低地, 家吓仲"迷"埋tim, OH MY GOD!!


沒有留言:

張貼留言