2012年8月21日 星期二

感恩

多謝醫護人員, 多謝朋友既祝福!!


擒日媽媽既白內障手術, 一切順利完成!!


 媽媽除左入院前/後超級緊張外,
感恩手術後並無任何不適,
感謝主!!



我地一家人好團結, 由於家庭成員眾多,
平時gathering閒閒地都有十幾二十人!
 擒日雖然係week day,
我地都有10人陪住媽媽!


 醫院姑娘笑我地話從未見過咁多人陪病人入院....
 哈哈~~ 無計啦,
 媽媽係我地既無價寶,
 雖然白內障係小手術,
 但我地知媽媽驚青,
所以一定會support佢呢~~


手術前後用左用左2個鐘,
 媽媽會係家姐屋企住一排,
方便照顧媽媽,
同佢去醫院check-up,
以及幫佢洗傷口, 辛苦哂!!


  而mpp都好乖,
今朝一早車媽媽去醫院檢查,
真抵鍚!!! 



擒日咁啱係媽媽生日,
 晚上出街食飯,
兼且買埋花送比媽媽為左慶生,
 一家人起埋一齊既感覺係最幸福!!


再一次體會到家人既重要性,
感恩有mpp呢個老公,
感恩小妹有個大家庭,
祝福所有人身體健康!!!!


沒有留言:

張貼留言