2012年8月15日 星期三

貢橋 ??!!

擒晚mpp約左d舊同事食飯, 小妹好少出席佢地既飯局, 難得mpp邀請, 小妹梗係做"跟得夫人"啦~~


mpp 6點已經泊好車係我公司樓人等我, 我地去左中環鏞記食飯, 中環泊車好唔就腳, 好在鏞記有代客泊車服務!


揸車途中, 小妹突然發現前面有架車既車牌好似係"ZOE", 睇睇吓原來連個姓都同我一模一樣... 當時小妹係咁叫mpp揸快車, 等我可以影佢相, 哈哈~~





OMG!!!! 同我個名真係完全一樣!!!  小妹既專有車牌無了.... 不過mpp話我嫁左比左, 要跟左姓, 希望ZOE LAM未有人訂啦..... >.<




鏞記 -- book左貴賓房食!



Menu:







馳名燒鵝, 成4百幾蚊一隻, 味道都可以, 而賣相就非常good, 隻鵝好似識飛咁, 哈哈~~ 




慶祝8月生日既朋友, 佢地訂左彩虹蛋糕.....



彩虹蛋糕好靚, 味道都幾ok架~~


 



沒有留言:

張貼留言