2012年8月19日 星期日

我和秋天有個約會舞台劇

擒日同mpp去左演藝學院, 我地去睇 "我和秋天有個約會"!




我地睇既係加場既最後一場!  mpp又買貴飛, 今次坐側邊既第4位!




故事內容:
http://stars-hk.com/?p=46028
春去秋來 再續濃情約會

廿載經典再現舞台 杜國威親撰《春天》延續篇

唱作人張敬軒與『麗花』台柱擦出星級火花

相隔廿載,濃情依然!締造本土舞台劇驕人成績的經典劇作《我和春天有個約會》至今仍為人津津樂道。藉話劇團三十五周年誌慶,金牌編劇杜國威親撰故事延續篇,劇情背景轉到我們熟悉的粵語流行曲黃金年代。昔日「麗花皇宮」台柱鳳萍的兒子、小蝶的養子Danny,在音樂上別具才華,但卻因一段逝去的愛情而意志消沉,忽略了身邊所有愛慕他、關心他的親人和朋友。誰料燈火闌珊處,卻埋藏著一段可歌可泣的動人愛情故事。

「麗花皇宮」台柱四朵金花劉雅麗、羅冠蘭、蘇玉華與馮蔚衡將藉此良機再續廿年情,這個可一不可再的星級組合加上樂壇才子張敬軒的新曲創作與真情演繹,勢必成為今年的劇場盛事。

編劇 杜國威
導演 司徒慧焯
主演 張敬軒 劉雅麗 羅冠蘭* 蘇玉華 馮蔚衡 潘燦良 張紫琪 劉守正



小妹感想:

呢個劇好明顯係"我和春天有個約會"既下集, 不過, 或者係我同mpp太有期望, 所以我地有d失望!

個劇主要環繞張敬軒, 「麗花皇宮」台柱四朵金花輪為大茄, 出場及對白絕對唔稱得上係主角, 好在四朵金花係佢地有限出場時間內都做得好好, 無令我同mpp特登黎捧佢地場既人失望!  主角張敬軒都做得好好, 歌聲無容置疑, 只不過係我同mpp只想睇多d四朵金花既演出啫 >.<

坦白講, 劇中有好幾part悶場... 好在擒日係尾場, ending謝幕後有encore, 小妹同mpp最後都加多左少少分比佢地!




**********************************************************************************************************************************


明天靚女媽媽做白內障手術, 小妹休息一天陪媽媽入院, 驚青既媽媽好緊張, 好擔心, 小妹一定會陪實佢!! 拖實佢!!  希望媽媽手術成功, 順順利利 !!!!

沒有留言:

張貼留言