2012年8月23日 星期四

那些年....

上星期六去左舊同學屋企BBQ, 畢業後大家一直keep住聯絡, 大家各有發展, 有唔同既經歷, 但大家仍然保留住學生時代既幼稚同低B野, 開心係中四同中五短短兩件間識到呢班同學!!

同學CLUB HOUSE BBQ既地方好大好正!  當日買左好多野食!!


肉類啱哂我呀



排得咁靚咁正齊, 當然係我啦  




當日食剩好多野, 由於當日MPP揸車去, 所以同學們比左好多未開過既包裝既食物我拎走, 家下小妹雪櫃冰格超級FULL!!!


開心愉快既一個weekend!!  明天又係weekend, 小妹會陪爸爸媽媽, 繼續做個乖乖女

2 則留言:

  1. 哈, 又食又拎!
    [版主回覆08/24/2012 14:26:24]係呀, 我地下次都可以攪bbq喎 :)

    回覆刪除
  2. 我班同學下個月都BBQ,可惜我當日一早接咗job 要開工啦

    回覆刪除