2012年8月12日 星期日

《一屋寶貝》

本來擒日mpp有份出席太空人係洲際既午宴, 但mpp推左唔去, 因為佢一早買左話劇飛, 好開心我係mpp心中原來都幾重要!!  辛苦左mpp, 因為我而推左一個與太空人既約會, 仲要無得休息揸左成日車, 呢個老公真抵錫啊~~


中午出發去尖沙咀文化中心睇《一屋寶貝》!  小妹之前唔知劇情, 不過mpp講過話"怕我可能驚"... 所以小妹都有少少心理準備!!



故事內容:
父親(朝睛)最喜愛收集蝴蝶標本,為了捕捉象徵幸福的大鳳蝶而到遠方的森林去,但卻遲遲不歸。自小失去母親的女兒(小雨)在家中等候得心急如焚,非常寂寞;幸得鄰居(曉子)照料與關懷,日子一日一日的過著…… 失去聯絡多時的父親在雨夜突然回到家中;之後,鬼靈精怪事件接踵而來,朝晴卻不知如何應對!正當他們為小雨憂心忡忡…… 屋中幽靈紛至,在蛻變的時間和空間,在他們迷離而奇妙的故事背後,真正能為小雨帶來幸福生活的未來徐徐展開……

專業劇評肯定
「親切趣致,有笑有淚,曲詞出色,別具特色的靈氣之作。」石琪
「我傷感得眼眶都紅了,演戲家族是香港人的驕傲。」潘麗瓊

名人褒獎力撐
「《一屋寶貝》是我看過最感動的本地製作音樂劇,絕對值得一睇再睇」張學友
「港式音樂劇《一屋寶貝》非常感人,值得推薦!」汪明荃
「看到這樣的劇情能不感動嗎?誠意推薦:《一屋寶貝》」鄭丹瑞
「隨着劇情,觀眾流淚或沒流淚,都會進入對生命與人情的反省境界」。小思

主演
朱栢謙 l 溫卓妍 l 鄭欣宜 l 林曉峰 l 姚詠芝

特邀演員
鄭佩佩

演員
陳永泉 l 何浩源 l 何敏儀 l 彭珮嵐 l 林可嘉 l 謝瑞琼 l 施標信 l 宋本浩



小妹感想:
- 怪唔得可以4度公演都坐無虛席, 呢個劇真係超好睇!!!!!!!!!! 好睇唔係因為有明星做, 而係呢個劇有情節, 有好靚既歌聲, 有笑, 有淚, 絕無悶場!!
- 一屋寶貝所指既唔係老人家, 而係鬼魂!!  但小妹一d都無驚, 因為所有演員都做得好好, 所有既歌聲完全感動到台下既每一位觀眾!  就小妹所見, 小妹前後左右(包括林先生, 以及我旁邊兩個約10歲左右既ABC), 無一個唔抹眼淚, 實在太感人, 太令人更加明白我地真係要珍惜眼前人既道理!!!
- 呢個劇係文化中心大劇院做, mpp好重手買左貴飛, 我地坐第四行睇得好清楚!!  劇中歌聲太動聽, 林生仲買埋原聲CD添, 雖然全程用左成千蚊, 不過真係值得!!多謝honey :)


沒有留言:

張貼留言