2012年8月1日 星期三

Saturday VS SADturday

上星期六day off,
中午約左同事去花壚買絲花,
為出年結婚既好朋友整簽名筆!


當日天氣好好,
風和日麗,
mpp揸車出黎接我,
然後我地去遊車河.
go go go~~









當日去左好多地方,.
開心既一日!!
不過, 回途時...
..............
..............
我地超速比差人炒牌...
好在係超左少少,
罰$320無扣分.....


小妹見捉超速個位,
有好多車好似我地咁衰左...

原因係d路set得好古惑!!!!
出隧道大直路係70公里.
轉彎變為50公里,
行一段路後又變70公里,
比你沖一段後,
又變50公里....



我地坐司機旁當然可以細心留意,
但司機揸車時要留心好多野,
鬼得閒成日望實d指示牌咩



原本開心Saturday不幸帶點SAD.....
激氣呀!



沒有留言:

張貼留言