2012年7月30日 星期一

Sunday Brunch at The Bostonian in Langham Hotel

星期日, mpp舊同學gathering, 小妹第一次食Sunday brunch





Brunch由朝早11am到3pm, 包appetizer buffet / main course(有8款選擇), 同dessert!!
 
先睇睇餐廳, 呢度既鵝肝多士係任食, 鵝肝煎得very good, 外脆內軟, 超讚!!!


有salad bar




海鮮bar




魚生壽司選擇唔算多!




生蠔有三款選擇, 不過我同mpp都唔好呢味野, 但我見mpp個同學食左好多, 味道應該唔錯呢~~




buffet區仲有少少甜品選擇~



開始時先黎個大麵包~~


鵝肝係我同mpp既飛佛, 真係好好好好味~~




小妹喜歡食長腳蟹, 唔顧自己儀態都要用手食, 哈哈~~


三文魚有幾款選擇 :)




話明食brunch, 早餐當然要食炒蛋+腸仔, 哈哈~~


我既main course


MPP既main course


一行16人, 4個鐘慢慢食, 慢慢傾吓計, 睇番讀書時影既相, 話當年, "那些年"既感覺出哂黎 :)







brunch仲包呢個dessert, 雪榚超級好味, 不過唔知係咩牌子?



1 則留言:

  1. 你好!
    想問下係Bostonian食 lunch semi-buffet 係唔係只有瓶裝水 (distilled water / sparkling water)? 請問有冇普通水 tab water 供應 (唔洗加錢個種)?
    同埋 lunch semi-buffet 既 desert 得唔得?
    謝謝~
    [版主回覆12/01/2012 10:22:51]以我既印象, lunch semi-buffet 係無免費水供應的!

    desert味道唔錯, 可惜選擇勁小(睇上面張想就知), 而且好似唔會refill, 我食完main course想攞時已經差唔多比人拎哂! >.<

    回覆刪除