2012年7月18日 星期三

anniversary

下星期五(27/7)係我同mpp既拍拖周年,
 亦係我地結婚7個月紀念...
我地兩公婆同7都幾有緣份喎  


數數手指,
 同mpp原來一起既時間已經好耐!
每年呢個時候,
 小妹總會想起以前mpp追我時既甜蜜事,
 好sweet~~


婚後第一個既拍拖周年,
 當晚我地會食buffet,
 而mpp上星期已經book左,
 好細心呢~~


小妹亦不敢怠慢,
呢幾日四出搵禮物,
卒之買到!! 


不過份禮物....
可能...
有機會...
或者趕唔切係星期五攪掂...


相信如果...
可能...
有機會...
又或者趕唔切係當日送比mpp,
相信佢大人有大量 (擦定鞋先 ),
一定唔會怪我既!!







1 則留言:

  1. 你咁有心,佢點會怪你呢
    [版主回覆07/19/2012 15:10:06]希望啦,

    查實我次次都好有心思買野送比佢, 但唔係份份都合佢心水.... 希望今次啱佢心意啦, 哈哈~~

    回覆刪除