2012年7月10日 星期二

又一聚會

呢兩日有一事好唔開心, 星期一小妹發現有一個相熟既人唱我, 呢個人我一直對佢好好, 但誓估唔到佢原來好憎我, 憎我既程度好強烈好恐怖!! 佢講到我好似惡毒既女巫一樣, 當中仲屈左好多唔關我事既野入哂我數!! 令我好唔開心!!!!!!!

mpp呢兩個月忙於一個大project, 小妹唔想煩到mpp, 所以原本打算將呢件事我收埋係心裡面..... 不過, 呢件事對我實在好困擾, 好想喊, 足足一整日都好唔開心.... 因為小妹自問自己完全唔係對方所講得既咁衰, 曾經我對呢個人做過唔少事, 幫過佢, 點解呢個人可以恩將仇報!!

擒日, 小妹終於忍唔住同左一個朋友同埋mpp講左呢件事, 感恩係佢地對我百份百信任!!  小妹清楚知道朋友同mpp對我既support, 並唔係因為同我friend或同我親, 而係佢地知道小妹既性格同人品, 佢地絕對信任我並唔係對方所講既如此惡毒, 如此陰險既一個人!! 

感恩小妹有信仰, 有朋友同家人明白同支持... 還望呢個人可以將對唱衰小妹既精力, 花係自己既事業/ 家庭上!  唔好再唱衰我, 唔好再屈我!!!








講番d開心事, 擒日又約左d朋友仔出街食飯, 今次又係去尖沙咀食意大利野 :)

歌柏絲意大利餐廳 Grappa's Kimberley
http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=79422


姊妹們合照 :)


餐廳環境好ok, very good!!



落order後, 即黎一set 麵包, 不過麵包一般!




我地4個女仔, order左3個set dinner + 1客意大利雲吞, 超飽 :)

其中一個set dinner既頭盤揀左 "羊奶芝士沙律", 賣相唔錯, 不過我無食!


呢一個頭盤order左鵝肝多士......... 超超超好味呀, 片鵝肝外脆內軟, 大愛呀~~~


餐湯得一款, cream with mushroom, 好味!!



主菜有三款, 呢個係黑松露菌意大利飯, 黑松露味道太強, 唔係人人啱食!


另一主菜香煎鱸魚柳, 好好味!!




最後一個主菜係炭燒美國一級肉眼扒, lovely~~~



另外我地order左一份白汁雞肉意大利雲吞!




餐廳環境極佳, 唔會摧人埋單, 4個女仔係無壓力下暢所欲言, 好開心既一個晚上 :)

沒有留言:

張貼留言