2012年7月30日 星期一

Anninersary

27/7/2012 係小妹同MPP拍拖周年紀念, 當日小妹唔舒服, 個頭勁痛, 請左一日sick leave, 今年病住同mpp慶祝 :(

 



我地又去Excelsior hotel食buffet, 7點前個天都仲未黑!!  BTW, 家下係香港, 除左屋企之外, 無論身在何處, 都好似返左大陸一樣  *__* ""





呢度既野食次次都差唔多.... 長腳蟹, 煙三文魚, parma ham必食!!



三文魚, 壽司都ok, 不過壽司選擇唔多!  parma ham ENCORE  






係Excelsior食過好幾次buffet, 查實都有d悶, 不過今次既天婦羅唔錯, 算有少少驚喜!!


熱盤選擇唔多....



呢度甜品算多選擇, 啱哂我呢~~



紫米露唔多掂, 太稀!!  呢度只有凍豆腐花, 不過我同mpp都比較鐘意食熱豆腐花多d !!

IMG_2492


生果時間, 小妹貪心d拎埋窩夫一齊食, yummy :)





每次食buffet, 一定唔放過呢樣野, 哈哈~~



最後一杯熱檸蜜. sweet~~~


晚上交換時間到!! 我叫左日本主婦係日本幫我買既兩份禮物
- Agnes B 咭片套
- TEE 福袋



MPP送比我既神秘禮物 :)



同mpp開開心心, 甜甜蜜蜜咁又過左一年 :)

沒有留言:

張貼留言