2011年3月9日 星期三

又一考驗

上天又給小妹一大考驗!!


 


上星期做身體檢查時, 上次既小毛病有所變化, 醫生建議我做手術........  擒日攞假一天, 特別去醫院再作詳細檢查... 可惜, 專科醫生既最後答案都係.... 我要入院做手術!


 


最最最唔想既就係做手術, 雖然手術屬低風險, 但都需要全身麻醉.... 好擔心!


 


mpp對我有無限量十卜, 一早已經講左支持我做手術... 佢唔介意我身上將會留下既疤痕, 只想我身體健康, 多謝你!!  


 


老闆太太同我都有相同病症, 早兩日問佢advise時, 佢好nice.... 不段幫我做research!  今日再同佢傾時, 佢仲幫我即時上網查資料... 由於佢係鬼婆, 雖然佢講d term我識唔哂, 不過, 真係感到好warm!


 


決定左月底會做手術, 家下心情好忐忑.... 不過, 小妹一定要先收拾心情, 因為下星期就要影婚紗相.... 小妹一定要做個開心靚靚新娘, 做個幸福mpp太太!!


 


 


2 則留言:

  1. 希望妳早日康復, 做個漂亮幸福新娘!!
    [版主回覆03/10/2011 17:12:00]多謝你呀!!

    回覆刪除
  2. 冇事o架!唔好太擔心,影婚紗相緊要呀!
    [版主回覆03/11/2011 13:59:00]知道, 我會努力, 多謝你呀~~

    回覆刪除