2011年3月30日 星期三

順順利利 (第二章)

3月25日(星期五)


可憐既mpp擒晚做到成十二點, 今朝一早7點半左右已經黎到醫院... 因為手術會係朝早9點進行!


 


姑娘早一晚已經比定哂d手術衫, 保暖襪, 手術帽同口罩我, 小妹亦乖乖咁係早上八點準時換好哂.... 約八點半, 姑娘就推左張床入黎病房, 準備送我入手術室!


 


當姑娘將我推出病房時, 望住企係身旁既mpp既一刻, 我......... 終於忍唔住喊左出黎..................... 內心好驚.... 好驚..... 好驚唔可以聽到mpp叫我一聲"老婆"..... 我好唔捨得呢個傻佬..........................


 


呢個時候, 麻醉師就出現!! 麻醉師見我流哂眼淚就忍唔住笑我... 可能對佢黎講, 我呢個係"蚊型"手術!!!!  anyways, 呢個麻醉師好好人, 佢話我呢個手術其實係可以選擇"全身" or "局部" 麻醉... 已經六神無主既我就望住mpp, 最後我地決定用局部麻醉+安眠藥, 因為全身麻醉要插喉, 用藥比較多, 而且有機會整傷喉嚨!


 


決定後, 姑娘要推我去手術室... 手術要成兩個鐘, 原本打算落樓下食早餐既mpp, 或者姑娘感覺到我地個份"纏綿" ..... 其中一個姑娘同mpp講 "你可以跟到我地去手術室門口"..... 就係咁, mpp一路陪實我!!    終於要入手術室喇... 帶上口罩既我, 只能用眼神同mpp say goodbye!


 


入到手術室後, 姑娘將我既病床泊到一邊 (我叫個度做"停泊區")... 成個手術最驚係呢一part, 因為要"等"!!!  期間有唔同姑娘走埋黎核對我個身份, 之後主診醫生亦過黎同我講解手術過程!  之後, 真的要入手術室了!


 


身為 忠誠fans, 對手術室面貌, 過床同插喉等等, 一d都唔陌生!  當過床後, 估都估唔到原來將手術床既暖既... 應該係有暖管係入面, 都ok舒服!!


 


之後, 麻醉師係我既左手打針... 正如醫生所講, 呢一針係全個手術係我有知覺下最痛既一下....   其實呢一針係接駁口, 之後麻醉師就落藥... 小妹係手術室既最後一句說話就係 "嘩..... 隻手又真係幾痺痛喎!".....


 


當我有番知覺後, 我已經係手術室既停泊區!  姑娘見我醒番就推我返病房... 朦朧間係病房外面見番我個honey mpp... 跟住姑娘就將搬番上病床!  不過麻醉藥影響下, 真係好眼瞓... 而我亦叫擁有一對極深熊貓眼既mpp返屋企瞓一陣, 大家好好休息一下!!


 


可能係局部麻醉, 麻醉藥唔多 (又可能係我年輕力壯 )..... 瞓左差唔多三個鐘後我已經瞓醒左...  mpp係五點左右就返黎醫院陪我! 清醒後見番mpp真係好開心!!


 


                                                 


 


 


3月26日(星期六)


mpp一早7點半左右黎到, 因為醫生會一早巡房! 醫生檢查過傷口後就批准我出院!! yeah~~ 終於可以同mpp返屋企!!


 


 


                                                 


 


 


雖然手術後有小小想作嘔, 頭痛, 同埋傷口有小小扯住痛, 不過好感恩, 可以令我手術順利!!   希望, 今次係主對我既最後一次考驗 !!


 


P.S.:


手術後第6日, 左手上插針既地方, 仍然仲有個傷口位... 年紀大, 新陳代謝慢, 傷口真係難埋D!  



2 則留言:

  1. 恭喜恭喜, 好好休息, 休息過後, 你要忙你既大事
    [版主回覆04/01/2011 11:37:00]到時要你幫手呢

    回覆刪除