2011年3月29日 星期二

順順利利 (第一章)

小妹已經係上星期六出左院, 手術順利, 呢個星期會係屋企休息!  真的多謝大家關心!!


 


人大左, 好多野都唔可以好自私咁, 淨係諗自己!!  好似今次自己身體有小毛病, 小妹就深深體會到除左自己身體受苦外, 仲辛苦身邊既人...... 包括mpp, 屋企人同朋友!  所以, 以後一定要好好愛惜自己既健康!!  珍惜身邊人!!!


 


以前勁鐘意睇 <ER> 仁心仁術, 估唔到自己親身見到真正手術室既環境, 實在大開眼界!!


 


                                                     


 


先講番上星期四(24/3/2011), 準時六點放工趕返屋企沖涼, 同老外老闆say goodbye時, 老闆回應簡單一句既 "ALL THE BEST", 真的令我覺得好窩心!!


 


回家途中買埋飯盒, 用左45分鐘極速沖涼, 洗頭食飯盒後, 就趕入院check-in!!  今次入院同上次十二月入院情況差唔多, 一樣係撞啱mpp好忙, 無奈地亦都一樣只得我一個入院......  


 


到達浸會時, 幫我辦check-in個女仔好nice... 突然見到佢身上既牌, 見到佢個姓好特別, 同我初中既同學一樣...  多口一問, 呢個女仔雖然唔係我舊同學既親人... 但佢地係識呀, 哈哈, 原來世界真係好細!!   


 


上次住浸會舊座, 今次住新大樓, 環境完全無得比... 地方新淨又闊落, 有獨立電視, 最正係廁所好新好乾淨, 正!!



 


烏龍既我, 上次入院唔記得帶最重要既X光片, 攪到mpp要係南丫島趕出黎, 成十一點先攞到黎醫院!!  今次小妹好叻, 記得帶片.... 不過百密一梳, 千算萬算, 我居然唔記得帶最需要既""拖鞋"""..... 最後, 用左十幾蚊係醫院買左對N年已經無著過既老套膠拖....


 


.... (待續)


2 則留言:

  1. 冇事出院就好囉!
    [版主回覆03/31/2011 14:02:00]多謝你呀!!

    回覆刪除
  2. take care 
    [版主回覆03/31/2011 14:02:00]thank you Happy!!

    回覆刪除