2011年3月21日 星期一

祝福

從來, 都覺得自己好渺小... 覺得自己唔夠能力, 事事都需要人幫忙!


 


擒日分別同兩個朋友傾電話, 不幸地兩位朋友身體都出現問題... 兩位朋友都知道小妹信主, 不約而同都要求小妹為佢地祈禱 !!


 


雖然知道朋友身體唔好, 小妹心情好難受... 不過, 因為呢件事上, 感謝神比我知道, 原來我有力量可以透過禱告要幫人!


 


** 高小小


- 好開心擒日終於聽到你既聲音, 我已經為了你大大力咁同天父禱告...


- 除左希望慈愛既天父伸出佢全能既手去醫治你心臟既問題! 同時我亦為牛仔禱告, 相信佢一定會為左你身體既問題而困擾煩惱!!  祝福高小小你快D好番 !!


 


** 小小酥


- 相比起小小酥, 小妹絕對係新丁基督徒!  擒日同小小酥既對話, 或者係因為身體唔舒服所影響, 小妹覺得小小酥未免過份自責自己!


- 首先, 希望你知道, 身體唔舒服去睇醫生, 你絕對係正常做法!! 藥物令係身體出現毛病, 呢個係意外!


- 無論點, 毫無疑問, 我地既父一定會醫治你, 好快會令你好番!! 比多D信心自己吧!!


 


** 小妹


- 過多幾日, 小妹就要入手術室! 膽小既我實在無法想像自己到時會有幾害怕.....


- 不過無論點, 小妹知道自己一定會盡能力勇敢面對, 因為我知道身邊有愛我既mpp, 永遠十卜我!!


 


祝福身體所有人, 人人開心, 永遠身體健康!!!


3 則留言:

  1. 我都十卜你
    [版主回覆03/23/2011 14:04:00]thanks sister~~~

    回覆刪除
  2. 請大家一起來為日本災區居民祈福
    免費視訊 免費視訊 免費視訊 免費視訊 免費視訊 免費視訊 免費視訊 免費視訊 免費視訊 免費視訊 免費視訊 免費視訊 免費視訊 免費視訊 免費視訊 免費視訊 免費視訊 免費視訊 免費視訊 免費視訊

    回覆刪除
  3. 好快會冇事o架!唔使太擔心呀!
    [版主回覆03/24/2011 14:02:00]多謝你!!

    回覆刪除