2011年3月7日 星期一

大肚衫

可愛助手已經有左四個幾月大, 個傻妹唔想"side"錢買大肚衫, 成日都著住d普通鬆身衫就算!


 


我唔稱得上為一個好上司, 不過, 謙虛咁講.... 我都算係一個會關心人既好人 (哈哈~~)!  小妹好擔心佢咁著會阻住bb係肚入面既發育, 上星期五, mpp陪我走入一間孕婦服裝店!


 


走入孕婦服裝店時, 職員同我既對話係咁既...


職員: 小姐, 隨便睇睇吖!


小妹: 好呀.... um.... 唔係我有左, 我想買衫送比人! (好驚比人見到我個肚腩, 以為我有肚... )


職員: 哦... 我知, 睇得出你唔似有左...  (佢咁講, 九成九驚我尷尬... 哈哈~~)


 


最後, 買左兩條大肚裙比可愛助手, 希望bb出世肥肥白白, 健健康康!!



 


2 則留言:

  1. 妳真係一個好上司兼好朋友呀!
    [版主回覆03/08/2011 15:46:00]我份人都唔錯架, 哈哈 
    第一次買大肚衫送比人, 感覺都幾得意

    回覆刪除
  2. 身型豐滿都能繼續緊貼時裝潮流, 穿出漂亮迷人曲線。 歐洲時裝、生完都仲著得嘅衫, 可以入去睇吓... www.plus-sky.com

    回覆刪除