2009年1月19日 星期一

繁忙的週末(下)

星期日一早如常返教會, 當日主日學有我最尊敬既溫偉耀博士主持, 好開心!


溫博士既講道別樹一格, 既funny, 又易明... 好啱我呢d知d又唔知d既人! 係排隊入教堂期間, 小妹已經同靚靚家姐講: "你真好彩呀, 今日有溫博士呀!!".


家姐當時都唔知我發嘜up風, 完全聽完就算咁..... 當中段溫博士出黎講道時, 全場人固之然好肅靜咁去聽道, 但當中就總有笑聲, 因為每次溫博士總會講出好多可以令人發笑又有宣道既話語.... 實在令我尊敬!!


好開心係家姐聽完主日崇拜後, 佢居然send SMS比我, 話今日既講道感動到佢! 嘩~~~ 真係超感恩!!


下午, 小妹就同mpp去shopping, mpp一如以往一樣, 佢一係唔買野, 一買就一定大手買入 (哈哈~~), 今次佢d戰利品多我好多呢!!  今晚, 我地會join埋靚女家姐去睇Burberry, 希望有斬獲啦~~


 


                  

Photobucket - Video and Image Hosting


 


另外, 小妹有d好消息要宣佈吓:


1) 前後整過三次, 小妹既薑汁撞奶係星期日終於成功完成, yeah!!!!!

Clapping Hands


 


 


2) 我個叻叻mpp又上報紙呀!!!! 因某d獎項關係, mpp代表公司去領獎而上報紙! mpp, 你真係好叻呀~~~

Kisses


大頭蝦既我一早忘記買報紙, 攪到mpp上畫打電話黎既時候, 嚇得我即刻衝出公司落街買報紙! 好在... 好在.... 小小既報紙擋仲賣剩兩份, 嘻嘻~~ 


為左讚揚mpp, 小妹仲送左禮物比佢, mpp好鐘意呢份禮物, 仲話會將佢放係公司添, yeah!!



 


1 則留言: