2009年1月1日 星期四

Happy New Year 2009

話咁快又展開新一年喇, 今日返工仲要係最凍既一日, 今朝得十一度咋....

January 1st


 


回顧2008一年, 小妹整體都算順利, 同mpp係上年都試過有d小風波, 好在... 好在.... 我地既感情仍然唔錯, 希望我地既感情有增無減....  而係十一月同十二月期間, 有d唔開心既事困擾住.... 好感恩地小妹身邊有個可以共患難, 可以甘苦與共既mpp, 佢的確幫左小妹唔小!! 多謝你同辛苦你呀honey!

Blowing Kisses


 


係除夕夜, mpp帶左我去灣仔睇煙花.... 我地身旁有幾堆鬼佬, 佢地個個都有備而黎, 帶齊哂香檳/紅酒/紙杯/party眼罩同吹BB, 企係佢地身邊都feel到好開心呢.... 特別一提, 有個鬼妹仔勁熟練地用單手開香檳, POP一聲! 咁就單手開左樽香檳, 好勁呀!!

New Year Cheer 2


 


10... 9... 8... 7... 6... 5... 4... 3... 2.... 1.... HAPPY NEW YEAR!! 同mpp就係咁樣一齊渡過左一年...  IFC放既煙花唔多, 但感覺仍然好好, 因為有個mpp係我身邊嘛, 嘻嘻...

Fireworks Kiss


 


2009年, 希望大家都身體健康!! 心想事成!! HAPPY NEW YEAR!!! 

Happy New Year


沒有留言:

張貼留言