2009年1月14日 星期三

Sweet

忙不完既工作, 簡直可以話催殘左我同mpp..... 我地唯有係食個方面尋求安慰.....


上星期某一個晚上, 又去左聰嫂度食甜品, 今次食鮮雜果芒果泥水晶粒 (個名唔係好sure..... ^0^).... 好鐘意呢個甜品, 因為小妹超鐘意食水果呢, 嘻嘻... 好滿足!



 


上星期日, 我地去左銅鑼灣"麻布"食lunch, 當然又有甜品食啦.... ice-cream.... 賣飛佛呀!! 哈哈~~~



 


呢期小妹又開始攪攪震, 突然好想食薑汁撞奶.... 第一次整... 水汪汪咁... 衰左!!! 第二次學呀蘇咁整, 效果好d, 但仍然唔算合格..... 好鐘意薑汁撞奶個種味道, anyway, I'll be back!!




1 則留言:

  1. 我都整過呢, 我之前整,落勁多薑汁先撞得起~~
    你個薑汁撞奶都整得唔錯呢~~ 好香滑呁
     
    [版主回覆01/15/2009 21:05:00]我都估到你實有整過, 因為我覺得你好叻呢, 哈哈....
    丫... 等我下次又試吓落多d薑汁先, 因為我上次唔係幾撞得起....

    回覆刪除