2009年1月4日 星期日

Amazing

2009年第一個星期日真真真奇妙!!


今朝一早, 小妹如常返主日崇拜..... 不過, 小妹覺得今日好特別, 簡直係2009年一個新開始!! 因為今日係一行三人返主日崇拜....... 除小妹外, 有一個"決志者", 加一個"已受浸基督徒"....


決志者  -- 此人決志已久, 自小已返主日祟拜及團契 , 因以前教會上既一d問題, 令到呢位人兄停步一時.... 此人是誰??  mpp是也!! 神既安排好奇妙, 因為同mpp拍拖關係, 佢開始陪我一齊返教會, 到而家我地一齊返左超過一年lu.... 感恩!! 感恩!!


受浸者  -- 此人受浸已久, 有自己返開既主日祟拜及團契 , 但因結婚生子, 又因工作忙碌及照顧小朋友關係而停步.... 不過, 此人仍有參與部份教會既活動..... 此人又是誰??  My sister是也!! 靚靚二家姐講左成大半年話同我一齊返教會.... 今日.... 終於係今日佢同我一齊返教會....... 小妹確實好開心!!


小妹至今亦未決志或受浸, 返左主日祟拜唔夠兩年, 真真真估唔到自己細小既能力, 居然可以帶左兩個一早已經決志/受浸既人重新返教會, 神既預備實在偉大!!!  amazing!!!!!


 


1 則留言:

  1. 你會帶我返嗎?
    [版主回覆01/05/2009 20:09:00]當然啦, 打比我啦!! 歡迎你先喇 ^0^

    回覆刪除