2009年1月20日 星期二

Annual Lunch 2009

今年市道唔好, 以往食開既annual dinner, 今年改為annual lunch...... 唉! 玩完成個中午, 仲邊鬼有心情開工丫.............. >.<


一開始, 我地成班女仔緊係影餐飽啦... 哈哈......


 




 


今年一開始就講明每人都有現金$500墊底, 大家都開心d... (我地真係好現實呀, 嘻嘻... )


Annual lunch有幾part game, 今年小妹無參與, 簡直係零收入.... (因為嬴左game會有錢分gar.....)....


不過咁.... 小妹係lucky draw環節中左個小小小獎, 四十幾人只有大慨6-8個獎, 頭獎係 i phone呀.... 一向無嘜抽獎命既我當然無我份啦......... 我抽到last一個獎, 就係9吋digital photo frame... (仲要係公司sample)..... oh.... anyway, 始終都算係有LUCK丫!!! 好既開始!!!! 哈哈哈哈~~~


沒有留言:

張貼留言