2011年8月8日 星期一

姊妹聚

由於小妹既婚姊團多左一位新成員, 上星期約埋部份姊妹一齊同阿新成員去左百利揀姊妹裙裙!


 


之後, 我地一行四人去左K11食飯, 今次去"大叻越式料理"食!


 


第一次黎呢間餐廳食, 環境都唔錯!! 



 


食物好有水準, 好味道!!


 


沙律 -- 牙車快!!  (呢個超好味呀~~)



 


豬肉蝦人凍卷



 


蒸粉包



 


咖喱牛腩煲



 


椒絲腐乳炒唐生菜



 


蝦醬炒通菜



 


拼盤



 


 


最後腐竹意米糖水! (呢個糖水有一個攪笑故事.... 話說我地ORDER一個二人套餐, 再散叫食物!  個SET入面只包兩個糖水, 咁我就同個WAITER講可唔可以送多兩個比我地, WAITER好好人一口答應左... 點知當呢四碗糖水上檯時, 我地四個女仔係度狂笑... 皆因每碗糖水都係得一半, 好似比人"二開四"咁... so funny ~~)



 


 


好開心有一班同我一樣傻更更既好朋友, 小妹既婚禮就有賴你地既幫手喇~~~


沒有留言:

張貼留言