2011年8月16日 星期二

婚照

三月影既婚紗相, 上星期終於收到!!


 


由day one join法國婚紗(FB)既一刻, 一直到揀相, 我同mpp都好開心同滿意!!


 


先有join packaging時既呀銀... 之後有揀衫既Emma.... 到化妝既Bonny, 攝影Frankie同助手呀Lip.... 直到揀相時既Clara, 每一位既職員都好nice, 我地對每一個印象好好!!


 


最開心係睇相揀相, 大部份相都影得我好靚, 唯一美中不足係影得mpp有d肥 << 但確實mpp本人都有d肥, 哈哈~~ >>


 


等左幾個月, 卒之等到收相... 送貨職員好準時送來二大盒既相... 小妹同mpp一一將佢地打開, 好心急呢!!



 


我地有一張大油畫, 四個相架, 一本大相薄, 兩本細相薄 + 1張簽名布!



 


先打開簽名布, 效果唔錯, 由於呢張簽名布係免費既, 好似細左d... 不過無問題, 因為我地係黎比約100人既cocktail用, 應該足夠!


 


之後再睇相架, ok, 效果都唔錯!


 


跟住睇相薄.... 幣喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 小妹d相全部都好靚.... 但係mpp有幾張相好怪... mpp塊相既膚色好怪... 佢地將mpp面珠"登"既健康膚色執得超白超滑, 但就無將陰影顏色較淡....  顏色相比太大, 出黎既效果好似好病咁!!


 


最後睇埋張大油畫.... 好彩, 呢張相效果都ok.


 


由於mpp既相入面, 個別效果實在不能按受, 小妹係唔好意思下, 唯有打電話比FB投訴! 


 


係星期日中午, 我同mpp攞番d有問題既相薄上去, 開頭職員都話呢d係正常處理, 話唔覺d相有嘜問題... 後來佢地見我同mpp堅持, 以及個別相片的而且確係有問題... 最後, 佢地答應幫我地重新番執有問題既相片!!


 


約三星期可以再上去先睇番執既相片, ok後一個月內比番修改既相薄比我地!!!  好彩我地既婚期係12月, 仲有時候, Thanks God!!


 


小妹有小小心得:  " 奉勸影婚紗相既朋友仔, 一定要request婚紗公司, 新郎只係需要輕輕執淡鬚根位同皺紋, 膚色唔需要點執... 否則男仔睇落好似化左妝咁, 感覺怪怪的 !! "


沒有留言:

張貼留言