2011年8月2日 星期二

週年飯

今年同mpp既週年飯好簡單......


 


簡單到..... 時間要提早慶祝, 因為林先生正日要出trip......


 


簡單到..... 臨時臨急搵餐廳, 因為林先生突然改係當晚食飯.....


 


簡單到..... 要8:30pm食完飯, 因為林先生約左客人攞野......


 


就係咁, 我揀左UCC CAFE!!





 


 


出年以林太名義慶祝, 唔知會唔會簡單到連飯都唔出去食呢!!


1 則留言:

  1. 哈哈。。。。冇所謂啦!大家心中都有大家先重要嘅!
    不過女人始終都鍾意浪漫啲,不如嘗試嚟緊出年慶祝之時,你為佢安排個"神秘晚宴"吧!可能會仲難忘的。
    我都有用呢個方便去氹我老公架。。。呵呵。。。
    開心啲喔!我祝福你們!
    [版主回覆08/04/2011 10:13:00]先多謝你既祝福, 我男友好鐘意你個comment...
    第一年既時候, 我已經為佢係屋企準備過浪漫既西餐... 舖哂檯布, 自製menu, 有紅酒, 餐湯, 頭盤, 主菜同甜品, 足足用左一日去整... 真係好開心同難忘!!
    今年可能自己期望太高, 覺得係結婚前既拍拖紀念日, 佢應該會更加為我用心安排...  不過, 我會緊記你既意見 " 大家心中都有大家先重要嘅!"!!   多謝你!!  

    回覆刪除