2011年8月10日 星期三

減減減

仲有4個月左右, 就到小妹既大日子, 心情開始有d緊張... 因為數數埋埋, 仲有好多野未攪!! ( 煩!! )


 


又係時候開始我個瘦身計劃, 開始左成十日, 已經瘦左4磅!  由於十月又要出trip, 每次出trip總會食好多肥膩野, 所以到時一定肥硬!! 有見及此, 小妹會減多一個星期, 希望三個星期total可以減到6-8磅, 咁就very good喇!!


 


今日有同事問我係咪瘦左.... 哈哈~~ 最最最最開心就係有人問呢個問題, 証明人地都見到我瘦左, yeah~~~


 


小妹無嘜特別減肥餐單, 主要係唔食澱粉質..... 早餐會食生果盒, 午餐同晚餐淨食餸!   為免身體缺乏澱粉質, 所以每隔一兩日, 我會食一個蘋果!!  減肥期間每星期游一次水, 每晚會轉呼拉圈, 以平時零運動既我, 都算非常健康呀, 嘻嘻~~   << 請注意, 以上係本人自行研發既減肥餐單, 對本人係work既, 不過唔擔保其他人身體可唔可以負荷 !! >>


 


小妹係一名食肉獸, 無肉不歡!! 每餐必定要有肉食!!! 今餐有魚, 有菜, 又有肉...


南瓜炒肉片


蒜茸炒娃娃菜+魚片



 


 


最近見到web-site見有人寫 "連自己既體重都控制唔到 ,仲點能夠掌握自己既人生", 本人覺得好有point !!! mpp, 你係時候要正視一下喇!! 


 


沒有留言:

張貼留言