2011年8月26日 星期五

我的嫁衣

上星期約埋家姐, 第二次去揀婚紗!


 


好順利地已經揀好婚紗, 晚裝同裙掛... 不過, 小妹對於婚紗款式有d困擾....


 


mpp鐘意呢款, 現場出黎效果好grand~ 尊重未來老公仔既我, 所以當場confirm左呢款!



 


不過, 小妹個人喜歡呢款, 青春又收腰一d.... 擒日打比間公司say sorry, 叫佢地幫個hold住呢條, 9月中再re-confirm!! 



 


比過同事同朋友睇, 答案係50/50.... 點好呢??


 


2 則留言:

  1. 嘩。。。兩件都好靚喔!(我都鍾意第二件多啲 )he...he...
    其實你有冇考慮過兩件都要呢?
    你是否早上註冊呢?如果係的話你可以早上註冊著 第二件,因為比較青春。同埋註冊時著影相會靚啲,如果可以影到啲外景就完美喇!
    咁第二件可以夜晚進場著都係OK喔!
    但係其實第二件夜晚都會好GRAND,因為你哋係十二月結婚。天氣比較涼有好多嘢都可配襯令佢變得GRAND喔!如果你有需要的話再話我知,我再俾啲意見你,睇吓啱唔啱你喔!因為每個新娘子都想自己當晚係最靚嘅,美好嘅回憶總捨不得帶有一點"霞痴"(唔好介意,唔記得點寫喔!)呵呵....所以傻豬,唔洗咁擔心喔!
    [版主回覆08/29/2011 13:15:00]我個婚禮比較簡單, 所以一件婚紗已經足夠! 同mpp相量過, 佢叫我自己揸主意... 9月中再會re-confirm, 多謝你既建議先~~

    回覆刪除
  2. 我都覺得第2件靚d呀~
    [版主回覆08/30/2011 15:14:00]Give me five, baby~~

    回覆刪除