2011年8月22日 星期一

心思

自問自己算係一個有心思既好女仔 (又係度自己讚自己), 送比mpp既每一份禮物, 小妹都好花心思去諗去買... 不過, 有d禮物好似無見過mpp用過, 就知0個份mpp麻麻地鐘意!


 


近呢兩年, 送比mpp好多都係D.I.Y.既禮物...  原因係一係唔整, 整整下, 發覺自己原來都幾有藝術氣質, 而且mpp都好鐘意~~ (我又讚自己喇...)


 


上個月同mpp週年紀念, 小妹就做左一張"相紙加油畫"集一身既結婚相比mpp做禮物!


 


材料有畫板, 同晝框! 


 


小妹先張晝板上色, 晝上自己鐘意既圖案....



 


上次整結婚簽名筆時, 絲花用剩好多葉同小白花, 用熱溶槍將葉片同小白花一片一片咁"痴"上去, 加埋d紅豆做裝飾, 效果都唔錯呢~~



 


最後將8R大相貼上去, 完成一幅我同mpp獨一無二既結婚相!!  第二朝起身發現, 陽光下晝框圍邊恰巧有透光效果, 真係好靚~~~



 


 


2 則留言:

  1. 你好有心思喔!搞到我都想親手整張送俾我老公喔!
    SO SWEET!
     
     
    [版主回覆08/24/2011 13:19:00]多謝先! 你都整番張比老公啦~~

    回覆刪除
  2. 哈哈!我都想。。。
    但係啲材料邊度有得買喔?會唔會好貴呢?
    哈哈。。。我都要做個精明嘅太太喔!嘻嘻。。。
     
    [版主回覆08/24/2011 15:51:00]材料唔係好貴, 大型文具舖應該可以買到, 一齊做個精明, 醒目, 大方, 聰明既靚太太啦, 哈哈~~

    回覆刪除