2011年1月4日 星期二

Year 2011 TO DO LIST

踏入2011年, 工作仍然無停手... 不過, 無論幾忙, 都要準備好我同mpp婚禮所有細節!


 


雖然我地想婚禮盡量以簡單進行, 不過父母始終係傳統既中國人, 所以好多野想簡單化都唔得!


 


傳統過大禮既細節有家姐幫手, 所以暫時可以唔使理住!  小妹同mpp主要集中攪大project.... 


 


呢度就係我地既註冊場地, 價錢雖然貴少少, 但係我同mpp都好鐘意! Thanks God!!





 


除左book左註冊場地, 我地都book左影婚紗相... 三月就要影喇, 係時候又要作戰 ---- 要努力減肥!!!


 


之後, 我地仲有好多野要做:


1) body check


2) 買花車公仔


3) book 化妝 & set頭


4) book車


5) book酒樓


6) 租婚紗 & 掛


7) 買唐餅 & 禮餅


8) 過大禮 (家姐幫手)


................................................................


 


不論過程有幾煩, 呢d都會成為我同mpp甜美既回憶, 期待+ing


 


3 則留言:

  1. 個註冊場地邊度黎?好似ok喎! 你呢一年一定好忙, 淨係搞結婚野都忙到癲.....

    回覆刪除
  2. 你好,我big day 係11.11.2011~~~ 看到你post個message,令我想起半年前既我。你講既美容院減肥方法我都試過,一次比一次失望,仲用咗好多錢。你可看我的blog
    http://hk.myblog.yahoo.com/toyfireman/article?mid=1020
    不過我好彩,我半年前遇到一個老實既減肥顧問,而且佢有好好既減肥良方。其實你唔buy都唔重要,我地可以互相分享吓,一齊加油!

    回覆刪除
  3. 我岩岩至睇到..我都將會係呢度註冊呀..
    [版主回覆06/23/2011 09:53:00]玻璃屋雖然係貴左d, 不過真係好有feel, 大家做個快樂靚新娘啦 :)

    回覆刪除