2011年1月26日 星期三

天生一對

呢幾日忙爆.... 忙到連擒日要去洗牙都唔記得..... 痴左線!!


 


我同mpp可謂"天生一對"!!! 皆因個傻佬擒日本應要去醫院做boby check.. 不過, 佢又係咁啱唔記得左..... 兩個慒人起埋一齊都幾有趣, 哈哈~~


 


講番上星期日, mpp同我去左金都睇結婚d野... mpp唔係一個有耐性既人, 佢唔鐘意煩!!! 不過結婚真係好多鎖碎野, 有d事想簡單都簡單唔黎!  為左令佢唔覺得好煩, 唯有盡量分階段同佢出去睇野, 費時一次過煩死佢! 哈哈~~~


 


我地係金都主力睇左:


1) 花車公仔 ---- 已經睇中左個公仔, 不過之前睇blog時見到好似平少少, 所以未買住!


 


2) 婚禮攝影+DV --- 個度好多唔同公司, 真係花多眼亂, 我地仲未confirm用邊間好....


 


3) 租衫 --- 金都租衫packaging好平, 暫時仲未決定到底係法國婚紗租, 定係金都.... 等影完結婚相先算!


 


4) 過大禮 ---- 見到單張上既野都頭痛, 呢個偉大既任務會交比家姐處理, 哈哈~~


 


2 則留言:

  1. Zoe, 我唔 suggest 你去金都租衫, 個度雖然平, 但唔好囉! 你去金百利道睇下啦...
    [版主回覆01/28/2011 14:39:00]好呀, 搵日你陪我去睇吖, 有你呢個"姊妹"真係好, 哈哈~~

    回覆刪除
  2. ok, u can date me to see

    回覆刪除