2011年1月31日 星期一

報喜

虎年最後一個工作日, 聽日休息準備迎接兔年!!


 


期待既兔年, 2011年(兔年)係屬於我同mpp既一年, 因為我會做兔年新娘!!  :)


 


去虎迎兔, 先同大家報個小小既喜訊........ 小妹由十二月到而家, 兩個月內已經成功減左十磅!!! 無錯, 無花無假, 足足減左十磅, 好開心!!


 


朋友同事們對我好好, 個個都叮囑我要小心身體!! 大家放心啦, 我會好好take care自己, 減多五磅我就會收手!!!


 


預祝大家兔年身體健康, 得心應手, 財源廣進, 恭喜發財!!!!! 兔年再見 :)


2 則留言: