2011年1月9日 星期日

給未婚夫的湯 :)

上星期同某同事一齊放工, 言談間講起小妹今年結婚, 某同事恭喜我之餘, 就問起mpp, 有趣既係佢稱呼mpp做"未婚夫"!


 


小妹當時好大反應, 從來都未諗過未婚夫呢個team係自己身上... 不過, mpp確實已經同我求婚, 而我地又訂好左日子, 事實上mpp真係我既未婚夫!!!


 


突然間, 小妹覺得好開心, 因為自己將會成為mpp太太既日子越黎越近.... 平時自問自己已經做足100分女友角色!!! 不過, 講到做人太太, 我應該仲有好多不足之處!


 


慨然身為mpp未婚妻, 小妹當然希望老公仔健健康康..... 上星期六, 小妹就煲老火湯比呀未婚夫飲, 一路切材料時, 覺得自己越黎越幸福.... 雖然天氣好凍, 洗材料時凍到對手痺哂, 不過感覺真係好sweet, 哈哈~~


 


赤小豆扁豆粉葛甘荀煲西施骨



 


煲左2個半鐘後, 老火煲攪掂!!



 


食物小百科


粉 葛 : 含 蛋 白 質 、 纖 維 素 等 , 可 止 渴 除 煩 , 有 治 頭 痛 , 發 熱 , 項 背 拘 急 及 高 血 壓 的 功 效 。


瘦 肉 : 滋 陰 健 體 , 補 中 益 氣 , 可 增 加 人 體 的 體 液 , 對 人 體 的 各 個 組 織 有 可 生 護 養 的 功 效 。


赤 小 豆 : 含 蛋 白 質 、 碳 水 化 合 物 、 鈣 、 鐵 、 磷 、 維 他 命 A 、 B 及 C , 可 健 脾 止 瀉 , 利 小 便 去 水 腫 , 除 煩 熱 , 止 渴 , 解 酒 濕 等 。


扁 豆 : 能 調 肝 和 胃 , 清 濕 去 暑 , 止 渴 止 瀉 , 更 有 寧 靜 頭 腦 , 調 理 消 化 系 統 的 作 用 , 還 可 預 防 經 常 喝 酒 引 起 的 酒 濕 酒 患 。


蜜 棗 : 功 能 益 氣 生 津 , 補 脾 和 胃 , 並 有 止 咳 潤 肺 , 化 痰 平 喘 功 效 。


 


1 則留言:

  1. 你要習慣下, 不過你都好快改口叫做老公, 又或者可能唔洗改口, 因為你而家都係叫佢做老公
    [版主回覆01/18/2011 13:12:00]哈哈~ 雖然我同mpp已經好close, 當正係屋企人咁... 不過我地好傳統, 要等結婚後至講老公老婆

    回覆刪除