2011年1月20日 星期四

減肥覓食篇

減肥期間, 面對好多誘惑... 為左要靚靚, 一定要忍口!!


 


多得mpp配合, 要出街食晚飯時, 有時mpp都要幫我諗諗邊間餐廳啱我食!!


 


前兩日, 我地去左Sogo shopping, mpp 就建議去別府開飯~~


 


mpp既雜錦魚生飯 --- 無我份, 因為我要介食澱粉質 >.<



 


咁... 我食嘜好呢................... 哈哈, 唔食澱粉質 , 仲有大把野食!


 


有豆漿雜菜煱!



 


有好味既豬軟骨!



 


仲有我既至愛.... 鹽燒三文魚, 正呀!!!



 


 


 


 


1 則留言:

  1. 好多美食,點忍呀!
    [版主回覆01/22/2011 12:41:00]係呀... 唯有就住就住咁食啦.....

    回覆刪除