2011年1月13日 星期四

我的身心....

好幾日無寫blog... 唔係因為我懶... 亦唔係因為我無野寫...


 


呢幾日好忙... 好忙... 多得我d客人又黎左香港!  過去既呢三日, 小妹撤底地比d客完完全全咁摧殘左.... 勁深黑眼圈/眼肚, 肩頸勁痛, 額頭勁爆瘡, 雙腳攰到已經好似唔屬於自己咁.... 苦不堪言!!


 


原本擒日要同d客去上海三日, 由於可愛助手身體仍然唔穩定, 小妹同老闆相量後, 佢比我留番係香港, 不過就難為左我另一位同事, 因為佢幫我follow!!


 


唔使出trip, 對我黎講應該係好消息, 如果唔係, 相信我一定頂唔順 ... 


 


Work hard Play hard!! 係小妹一向既作風... 同客人工作期間見到個可愛公仔... 梗係relax吓... 影番張相留念啦啦啦啦啦 ~~~



 


沒有留言:

張貼留言