2011年2月8日 星期二

兔年旺旺旺

攞左兩日假陪mpp, 今日第一日開工! 祝大家開工大吉!! 人日快樂!!!


 


呢個新年假都過得幾充實, 開心既除左逗左好多利是, 同埋日日都見到mpp之外.... 最最最最開心莫過於我覺得自己開始好旺mpp!!!


 


年初二當日, 家庭聚會入面有三場聯誼, mpp每場都嬴錢!! 屋企人都話我好旺mpp... 哈哈, 使嘜講.... 我就黎係mpp太太, 唔旺佢旺邊個呀, 哈哈~~


 


黎緊陸陸續續要攪結婚d事, 我同mpp將要決定好多大大小小既事, 希望我地可以意見一致, 因為呢d全部都會成為我地兩個美好既回憶!!  邁向林太既日子越黎越近, 超期待呀~~


 


早兩日開始有少少唔舒服, 希望快d無事!!!


1 則留言:

  1. 人日快樂呀!
    [版主回覆02/10/2011 11:40:00]大家咁話!! 最緊要身體健康!!

    回覆刪除